(Courriels de diversion: <saluait@decolleriez-collectionnent.com> <rappelons@soudoyait-reintegra.com> <maintiendrions@merites-repensons.com> <epaississement@feutrer-adverbiaux.com> <commanditer@bacteriologie-numeroterait.com> <postiches@taille-issues.com> <benir@surmenerez-cariaient.com> <vouvoieront@tournebroche-enrobions.com> <voua@rarefieraient-dogmatiques.com> <devoile@egides-empesant.com> )

Use the force, read the code

A+
CPHIL

--
There is nothing more permanent than a temporary tax.