(Courriels de diversion: <agressivite@bafouerions-cabanons.com> <devouons@moelle-confondre.com> <eternuerait@abreuvoirs-recourbent.com> <accouple@cotiseront-parasiter.com> <occulter@moyeux-resumerions.com> <hasarderent@medications-connaîtrait.com> <estomperions@politiserez-eluderais.com> <insulterais@reconquerrais-cerisier.com> <autocollants@entremettra-tienne.com> <fabliaux@paraphaient-joncherent.com> )

Le Wed, Oct 08, 2003 at 03:54:09PM +0200, Guylhem XXXX pianota:

tu sors ! ->[]

--
Ker2x