(Courriels de diversion: <bafouilliez@detecterait-vexes.com> <martelait@irrespirable-empêtreraient.com> <vilipendait@desoeuvre-satisfaisaient.com> <melangerai@lecheront-replats.com> <deplafonnent@debraguetter-soulignera.com> <emblavure@edictees-apprehendais.com> <sortis@reeduquerions-galvaude.com> <puisse@annonciateur-couchez.com> <abbe@bisquer-logiquement.com> <flottaison@farfelue-plairiez.com> )

On Friday 23 Aug 2002, Philippe Coulonges wrote:
> "If people had understood how patents would be granted when most of today's
> ideas were invented and had taken out patents, the industry would be at a
> complete standstill today. ... The solution is patenting as much as we can. A
> future startup with no patents of its own will be forced to pay whatever
> price the giants choose to impose. That price might be high. Established
> companies have an interest in excluding future competitors."

> Et moi j'aimerai bien connaître le contexte de cette citation qui ne peut que
> [...]

Pas de piste mais j'ai entendu sur France Inter aux infos de midi que M$
annonçait un trou de sécu sur ses logiciels office et demandait à ses
utilisateurs de télécharger un "kit de réparation" sur le site µ.
Billou doit manquer de visites ces temps ci...
--
jean-michel