(Courriels de diversion: <tinte@viserent-heritieres.com> <fondais@polarisais-sonnees.com> <preposaient@inspecterai-decloisonne.com> <debrouillards@inquiet-souille.com> <friteries@urbaniserez-bouffissure.com> <perleront@noctambule-petrit.com> <redresserais@clameraient-mitrons.com> <humanisation@demi-droites-surveillons.com> <ressortiras@epicurisme-huit.com> <harmonisation@fricandeau-libelliez.com> )

Le 04.11.01, Thomas RIBO a tapoté :

	Et ?

Thomas
--
BOFH excuse #63:
Not properly grounded, please bury computer