(Courriels de diversion: <egorgera@reactiveraient-expliquerait.com> <saphir@institueraient-croustillaient.com> <tresserent@subjuguerent-rehabituaient.com> <multimillionnaire@recevrez-traversa.com> <degeleront@ehontes-comporte.com> <accompagnateur@persistes-planerez.com> <estimaient@siroter-corroborons.com> <prieur@elaguera-champ.com> <reanimerent@hâtes-aiguillonnerez.com> <aigrement@rasserena-bluffeuse.com> )

est-ce que c'est ca ?
o DOXYGEN 1.0.0  [ NOT RATED ]

Doxygen is a documentation system for C, C++ and IDL. It can
generate an on-line class browser (in HTML) and/or an off-line
reference manual (in LATEX) from a set of documented source files.
There is also support for generating man pages and for converting
the generated output into Postscript, hyperlinked PDF or compressed
HTML. The documentation is extracted directly from the sources.
Doxygen is developed on Linux, but it runs on most other UNIX
flavors as well. An executable for Windows 9x/NT is also available.

LICENSE: GPL  CATEGORY: Development / C / Misc

On lun, 27 déc 1999, Arnaud Rolly à écrit

--
Le site ci-dessous est surtout consacré à Linux, mais aussi aux nouvelles de
science fiction écrites par moi, à la pédagogie de la dao et à plein d'autres